Motivația opțiunii. Diferenţa între motivare şi motivaţie


Viitorul, o paletă de opţiuni. Alege drumul!

Viitorul, o paletă de opţiuni. Alege drumul!

Diferenţa între motivare şi motivaţie Atunci când ai o echipă de oameni care lucrează în activităţi orientate spre sarcini, cum ar fi anumite proiecte care solicită etape şi termene-limită, este important să foloseşti câteva instrumente destul de importante. Motivaţia este cea intrinsecă, cea care îi face pe oameni să acţioneze din proprie iniţiativă.

Este ceea ce îi face mulţumiţi, mândri, că lucrează la un anumit proiect sau pentru o anumită companie. Există numeroase lucruri care îi pot determina pe oameni motivația opțiunii a fi astfel motivaţi, dar nu voi insista asupra lor în acest articol. Motivarea este procesul prin care cineva din exterior, folosind anumite incentives, cum ar fi morcovul şi băţul.

De ce angajatorii vor să afle ce motivează candidații?

Diferenţa între features şi benefits În momentul în care cineva ia o decizie, inclusiv referitor la un loc de muncă, aceasta se bazează pe criteriile principale care îi aduc beneficii determinante raportat la ce este important. Acestea se numesc benefits. Dacă cineva va avea parte de acestea la un loc de muncă, va opta pentru acesta, cu excepţia situaţiei în care un alt loc de muncă oferă aceleaşi benefits şi câteva features importante în plus.

Acestea sunt principalele criterii.

  • Motivație - Wikipedia
  • Cum să raspunzi la întrebarea „Ce te motivează” la un interviu - MEDIjobs
  • Scrisoarea de motivatie - cum trebuie redactata?
  • Motivatia - Cheia Succesului!

Dacă va găsi o ofertă motivația opțiunii se potriveşte pe aceasta, o va lua. Dacă însă, va întâlni mai multe oferte, va alege în funcţie de avantajele suplimentare features pe care oferta le prezintă. Oferta X va avea următoarele features, adică elemente adiţionale faţă de criteriile principale importante pentru potenţialul angajat: maşină la serviciu, laptop şi colectiv tânăr.

Oferta Y va avea următoarele features: laptop, telefon mobil şi bonusuri din depăşirea proporţională a normei.

Metode, multe metode

Potenţialul angajat va alege în funţie de features care i se par mai importante. În funcţie de priorităţile şi propriile criterii, anagajatul va recunoaşte unele features ca benefits şi unele features ca features care nu-l interesează. Fiecare angajat are propriile criterii şi, prin urmare, propria percepţie asupra ce reprezintă features sau benefits motivația opțiunii propria persoană.

Cu toate motivația opțiunii, preselecţia persoanelor pe baza unui profil cât mai bine conturat ajută persoanele care vor percepe avantajele existente să vină la interviul pentru acel post.

Am să mai vin cu câteva exemple din domeniul vânzărilor, ca să înţelegi cum funcţionează conceptele de features şi benefits.

Cum să te pregătești pentru întrebarea „Ce te motivează?”

Features reprezintă tot ce poate să facă un dispozitiv. Benefits sunt funcţiile cele mai probabile pentru care un consumator cumpără acel dispozitiv.

strategie pentru 30 de minute opțiuni binare

Spre exemplu, un smartphone poate să fi folosit şi drept GPS Global Positioning Systemdar cel mai probabil majoritatea nu îl vor cumpăra pentru că n-au unde să ţină hărţile, ci pentru că le satisface nevoia de comunicare. Identifică realele beneficii pentru care clienţii cumpără de la tine şi scoate-le în evidenţă!

Sunt sumedenii de cărţi numai pe acest subiect. În baza legii a cincea a persuasiunii, legea aşteptării, necesitatea de finalizare a vânzătorului şi convingerea sa că va realiza tranzacţia îşi găseşte corespondentul psihologic în dorinţa cumpărătorului de a-şi asuma o decizie conştientă.

creați opțiuni binare

Refuzul de lecții despre opțiuni binare pentru începători lua o alegere este tot o alegere Exemple: Double bind: Preferaţi să vă livrăm frigiderul luni sau miercuri? Motivația opțiunii bind: Am să-ţi spun ceva care s-ar putea să te sperie sau să te distreze teribil, dar în orice caz, îţi va oferi un moment pe care ţi-l vei aduce aminte restul vieţii. Acum, că am toată atenţia ta… Bonus: Uite, am o ofertă specială: cumperi aparatul acum, şi-ţi dau 2 încărcători gratis!

Feature: Motivația opțiunii telefon nu este doar un excelent dipozitiv de comunicare şi navigare pe internet, are şi un GPS cu toate hărţile Bucureştiului încărcate pe el!

cea mai profitabilă strategie de tranzacționare a opțiunilor

O sugestie importantă: cum să-i păstrezi pe ceilalţi de partea ta Respectă-ţi oamenii angajaţii, colaboratorii, supervizoriitratându-i ca pe nişte parteneri, în aşa fel încât să poţi conta pe motivaţia lor interioară, decât pe motivarea exterioară pe care şi alţii o pot oferi.

Într-un fel, motivarea poate fi o manieră ieftină de a evita dorinţa de a te motivația opțiunii pentru a-i motiva intrinsec pe cei din jur. Bineînţeles, sunt persoane care vor fi motivate exclusiv extrinsec, iar acest lucru nu-l poţi schimba. Majoritatea românilor sunt dispuşi să schimbe oricând locul de muncă pentru mai mulţi bani.

câștigă bani decenți

Ei bine, chiar dacă cineva aplică motivarea, acest lucru nu înseamnă că oamenii se vor simţi motivaţi intrinsec, însemnă numai că atâta vreme cât îţi permiţi să le oferi cât mai mult din ceea ce poate oferi şi altul, îi vei avea de partea ta. Motivarea este mai costisitoare decât respectul. O poţi cumpăra în Iaşi de aici şi în restul ţării prin comandă poştală — scrie la marcus [punct] victor [punct] grant [at] gmail [punct] com Îţi mulţumesc!

Cariera obiectivă are la bază dezvoltarea profesională, implicit șansele de promovare ale unei persoane, în timp ce cariera subiectivă este determinată de percepția de sine și rolul muncii în viața fiecărui individ. Din punct strict teoretic, există două teorii referitoare la carieră: teoria lui Holland și teoria lui Schein. După Holland, în viața fiecărui individ se manifestă unul din următoarele tipuri de orientare în carieră: convențional, conform căreia o persoană trebuie să fie ordonată, conformistă și practică. Ca elemente negative persoanele care aparțin acestei categorii se remarcă prin: lipsă de imaginație, inhibiție, inflexibilitate, o motivația opțiunii incapacitate de a elabora proiecte pe termen lung.